Obchodní podmínky

Zahradnická kvalita v době nejvhodnější k výsadbě

Jako zkušení zahradníci Vám dodáváme Vaše objednávky v době nejvhodnější k jejich výsadbě. Jarní nabídka: Stromy, keře s volnými kořeny – od března; rostliny v kořenáčích nebo kontejnerech, květinové cibule a hlízy, jahodníky- od konce března, balkonové rostliny od konce dubna. Podzimní nabídka: Stromy, keře s volnými kořeny – od konce září; rostliny v kořenáčích nebo kontejnerech, květinové cibule a hlízy, jahodníky- od konce srpna. Vždy v závislosti na povětrnostní situaci. Rostliny dodáváme do vyprodání zásob.  Rozdělení objednávky do více zásilek je možné.


Platební podmínky

Naše ceny jsou platné do 30. 11. 2022 a obsahují zákonem stanovenou DPH. Zboží dodáváme na dobírku, kdy platíte až při převzetí zboží. Dále je možné uhradit objednávku předem, převodem na účet (podklady pro platbu Vám budou zaslány v nejbližším možném termínu na Váš e-mail) nebo přes paypal.


Přepravní náklady

Cena dopravy při dodání na dobírku (platba při převzetí zásilky) je 169,- Kč, při platbě předem (Paypal, převodem na účet) je cena dopravy 139,- Kč. Při objednávce nad 3000,- Kč náklady na dopravu neúčtujeme. 

Náklady na dopravu účtujeme jen jedenkrát za objednávku, nezávisle na tom, zda Vaši objednávku vyřizujeme v jedné nebo více zásilkách. Zásilky dodáváme kurýrní službou DPD.

Změna objednávky

Dokud Vaše objednávka není vyfakturovaná, můžete ji změnit. Kontaktujte nás prosím e-mailem: info@sieberz.cz nebo telefonicky na čísle 379 410 190. V případě, že uděláte další objednávku přes náš e-shop, bude tato generována jako nová objednávka, ve které Vám budou opět zaúčtovány náklady na dopravu. Objednávky placené bankovním převodem nebo přes paypal nelze měnit!

 

Storno objednávky

Storno objednávky je možné až do okamžiku fakturace a přechodu objednávky do balící linky.  Pakliže objednávka postoupila do fáze fakturace, není již možné ji zrušit.

Storno objednávky můžete provést:

1/ emailem na info@sieberz.cz. Sdělte nám Vaše jméno, adresu a zákaznické číslo

2/ telefonicky na čísle 379 410 190.

 

Poškozená zásilka

 

Co dělat v případě, že Vás doručovatel informoval o poškození zásilky? Zásilku prosím převezměte. Ve většině případů se jedná pouze o poškození vnějšího obalu a obsah zásilky je v pořádku. Zároveň prosím kontaktujte zákaznické centrum telefonicky na čísle (379 410 190) nebo e-mailem (info@sieberz.cz) a o poškození zásilky nás informujte. Zaneseme poznámku na vaše zákaznické konto. V případě, že by opravdu došlo k poškození objednaného zboží, vše poškozené prosím vyfoťte a fotografie zašlete na náš e-mail, abychom mohli řešit reklamaci. 

 

Nepřevzetí zásilky

Vaše objednávka je závazná. Nevyzvednutím či odmítnutím převzetí zásilky dle občanského zákoníku dochází k porušení kupní smlouvy (§ 2118). Pokud již nemáte o objednané zboží zájem, kontaktujte zákaznické centrum a objednávku zrušte. Odeslání zásilky je poměrně nákladné, kromě finančních prostředků vynaložených na dopravu, dochází v případě našeho eshopu také k znehodnocení obsahu zásilky (živé rostliny) a tím k dalším, nezanedbatelným finančním škodám.

Pokud dojde k nevyzvednutí či odmítnutí převzetí zásilky, bude možné další objednávky odeslat pouze po úhradě předem.

Příplatek za vrácenou zásilku ve výši 60,- Kč je nám nově účtován společností DPD od 15. 4. 2022.   Pokud došlo k nevyzvednutí či odmítnutí převzetí zásilky po tomto termínu, bude Vám u nové objednávky tento příplatek jednorázově zaúčtován. Podklady pro platbu budou zaslány na Váš e-mail. Děkujeme Vám za pochopení. 

Citace zprávy od DPD:

„V poslední době všichni čelíme nárůstu cen pohonných hmot, energií a také vysoké míře inflace. Na tuto situaci jsme nuceni jako přepravní společnost reagovat. V rámci doručovacího procesu jsme identifikovali vrácené zásilky, což jsou zásilky s důvodem vrácení na straně odesílatele nebo příjemce – např. kvůli chybně zadané adrese, odmítnutí zásilky příjemcem či z důvodu jeho nepřítomnosti. Z výše uvedených důvodů bychom Vás rádi informovali, že pro vnitrostátní balíky svezené DPD od 15. 4. 2022 dále budeme účtovat Příplatek za vrácenou zásilku.”

 


Odstoupení od smlouvy

Nejste spokojeni s dodaným zbožím? od smlouvy můžete odstoupit a zboží vrátit, s výjimkou zboží podléhajícímu rychlé zkáze – během 14 dnů. Tato lhůta se počítá ode dne doručení zásilky a tohoto poučení. Zašlete prosím zboží na naší adresu a sdělte nám, zda si přejete výměnu zboží nebo navrácení peněžní částky. Nezasílejte nám zásilky na dobírku, nemůžeme je bohužel z technických důvodů přijmout. Zboží v rámci odstoupení od smlouvy vrací zákazník na vlastní náklady.
Pište prosím na adresu: Sieberz s.r.o., Sadová 636, 34401 Domažlice, nebo na e-mail:info@sieberz.cz.
Telefonicky jsme pro Vás k zastižení na telefonním čísle 379 410 190.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy bylo odstoupení prodávajícímu doručeno, všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží, pokud došlo ke kompletnímu vrácení zásilky (nikoli náklady spojené s vrácením zásilky).


Reklamace rostlin

Pokud by se dodané rostliny i přes správnou péči neuchytily, pak nás prosím informujte obratem: garantujeme Vám kulantní přístup. Za škody způsobené mrazem nebo nesprávnou péčí samozřejmě neručíme. Reklamace jsou vyřizovány v souladu s občanským zákoníkem.

Poškození způsobená během přepravy, chyby ve zpracování objednávky nebo zjištěné nedostatky nám sdělte prosím bezodkladně ihned po obdržení zboží. Případnou záměnu v barvě či druhu rostlin je třeba hlásit a reklamaci uplatnit ihned po zjištění této skutečnosti. Reklamaci na neujmutí rostlin je nutné uplatnit ihned po zjištění dané skutečnosti, nejpozději do 6 měsíců od data převzetí zásilky. Půl roku je dostatečná doba na zjištění skutečnosti zda se rostlina ujala nebo ne. S uplatněním reklamace zbytečně nevyčkávejte, pokud si nejste jisti, kontaktujte zákaznické centrum a domluvte se na dalším postupu. Pozdě uplatněné reklamace bez předchozího nahlášení nebudou uznány. 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve po obdržení zprávy o reklamovaném zboží a příčinách reklamace, nejpozději do 30 dnů. Pro posouzení reklamace požadujeme zaslání fotografie reklamovaného zboží – nejlépe e-mailem. Rostliny nám zasílejte zpátky, teprve když Vás k tomu vyzveme! S výjimkou zboží vráceného do 14 dnů po obdržení zásilky – odstoupení od smlouvy. Zásilky vrácené na dobírku nemůžeme z technických důvodů přijmout.


Osobní odběr

Sieberz s.r.o. je výlučně zásilkovou službou. Vzhledem k tomu, že v sídle firmy se nacházejí pouze kanceláře, kde se vyřizují Vaše objednávky, není možné rostliny osobně vyzvednout.


Ochrana osobních údajů

Chráníme Vaše osobní údaje: Poskytnutím osobních údajů prostřednictvím objednávkového kuponu nebo jejich poskytnutí po telefonu, faxem, e-mailem, nebo prostřednictvím objednávky přes náš e-shop www.sieberz.cz atp. souhlasí spotřebitel podle zákona č. 101/2000 Sb. (z. o ochraně osobních údajů)  a s
účinností ode dne 25. května 2018 také s nařízením EU 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR), které v některých ohledech úpravu zákona nahradí, že firma Sieberz s.r.o. tyto údaje použije za účelem splnění smluvního závazku, reklamy a marketingu. Tento souhlas se uděluje na období nutné k dosažení účelu zpracování, nejvýše však na deset /10/ let. Spotřebitel souhlasí s tím, že jeho údaje smějí být k tomuto účelu poskytnuty dalším zúčastněným subjektům a subjektům, které tyto údaje zpracovávají, a to v České republice i v zahraničí. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a spotřebitel se může na správce dat obrátit s žádostí o poskytnutí informací o svých zpracovávaných osobních údajích, nebo vůči němu uplatnit další stanovené práva (oprava, vymazání osobních údajů atp.).