Často kladené dotazy

V košíku mám vložené položky, které si chci objednat, jak mám pokračovat v nákupu?

Pokud souhlasíte s obsahem košíku, můžete v nákupu pokračovat kliknutím na možnost „platba“.

Pokud jste se ještě nepřihlásili, budete automaticky přesměrováni na registraci, kde proběhne ověření Vašich zákaznických údajů. Prosíme Vás o kontrolu správnosti fakturačních i dodacích údajů. Pokud je vše v pořádku, pokračujte kliknutím na tlačítko „dále“

Co mám udělat, pokud se nemohu přihlásit, jsem stálým zákazníkem a pravidelně dostávám informace na e-mail?

To, že Vám posíláme na e-mail informace o novinkách a nabídky neznamená, že jste registrovaný na našich internetových stránkách. Pouze jste si zažádal/a o zasílání newsletteru. Registrovat se musíte sám. Zda jste nebo nejste registrovaný lze zjistit velmi jednoduše. Použijte odkaz pro zapomenuté heslo. E-mailovou adresu, kterou si přejete ověřit, napište do příslušného pole a klikněte na tlačítko „odeslat“. Pokud je zadaná e-mailová adresa již registrována, bude Vám zaslán e-mail s odkazem pro změnu hesla. Pokud adresa registrována není, budete informováni, že zadaná adresa neexistuje. V tomto případě Vás prosíme o novou registraci.

Byl mi doručený Váš katalog, podle kterého mám nárok na slevu, ale v potvrzení mojí objednávky tato sleva není uvedená, proč?

Slevy mohou okamžitě využívat zákazníci, kterým byla registrace schválena. To, že sleva není uvedená v potvrzení objednávky, neznamená, že na ni nemáte nárok. Po kontrole Vaší objednávky dojde k přiřazení pod Vaše zákaznické konto a sleva Vám bude automaticky započítána. Pokud si přejete slevu vidět již v potvrzení objednávky, je nutné při registraci zadat Vaše zákaznické číslo, které lze doplnit i v kartě údajů.

 Jak mohu uplatnit dobropis?

Dobropis je veden v interním účetnictví Vašeho zákaznického konta. Není třeba na něj upozorňovat, odečten bude automaticky na následující faktuře.

Kolik stojí dodání zboží od firmy Sieberz a dodáváte i do zahraničí?

Náklady na přepravu ve výši 159,– Kč účtujeme jen jedenkrát za objednávku, nezávisle na tom, zda Vaši objednávku vyřizujeme v jedné nebo více zásilkách. Při objednávce nad 3000,- náklady na přepravu neúčtujeme. Zásilky dodáváme pouze na území České Republiky.

Jakým způsobem rozšířit stávající objednávku?

Změny v objednávce jsou možné až do okamžiku fakturace a přechodu objednávky do balící linky. V prvních dnech po provedení objednávky je zanesení změn zpravidla možné. Pakliže objednávka postoupila do fáze fakturace, není již možné do ní zasahovat, měnit ji nebo rušit.

Změny objednávky můžete provést:

1/ emailem na info@sieberz.cz. Sdělte nám obj. číslo zboží a počet balení a my zaneseme další položky manuálně do našeho systému. Nezapomeňte uvádět Vaši adresu a zákaznické číslo.

2/ telefonicky na čísle 840 292 292.

Přihlášením se na našich webových stránkách a opětovným vyplněním objednávkového formuláře online a ve webshopu www.sieberz.cz se změny neprovádějí, nýbrž se uskuteční nová objednávka.

Jaké jsou termíny dodání zboží, co znamená doba sadby a expedice?

Jako zkušení zahradníci Vám dodáváme Vaše objednávky v době nejvhodnější k sázení až do domu. To znamená, že v případě objednávky různých rostlin s rozdílnou dobou výsadby může být Vaše dodávka rozdělena do více zásilek, které obdržíte za sebou tak, jak přijde příslušná doba sázení objednaných rostlin. Poštovné hradíte samozřejmě jen jednou. Pakliže je z hlediska doby sázení zaslání všech položek z Vaší objednávky možné naráz, pak tak i učiníme. Orientační doby dodání jednotlivých skupin rostlin jsou následující: Semena: leden-květen, stromy, keře a živé ploty s volnými kořeny: březen-duben, pro podzimní sezónu říjen-listopad, rostliny v kontejnerech a květináčích, hlízy, cibule, květinové sazenice, jahody: březen-květen, pro podzimní sezónu od konca srpna-listopadu, růže: březen-duben, pro podzimní sezónu od konce září – listopad, balkonové rostliny a letničky: duben-květen. Zboží dodáváme do vyprodání zásob.

Jakým způsobem je dodáno zboží firmy Sieberz s.r.o.?

Naše zboží dodává Česká pošta, která Vám dopraví zboží až do domu. Při prvním pokusu o dodání zboží zanechá poštovní doručovatel ve Vaší schránce zprávu o nezastižení. Vaše zásilka bude pak uložena na poště v blízkosti Vašeho bydliště, kde si ji můžete osobně vyzvednout. Pokud plánujete delší nepřítomnost nebo chcete mít jistotu, že bude Vaše objednávka vyexpedována až po nějakém určitém datu, pak nám tuto skutečnost sdělte a my zajistíme, že Vaše zboží neobdržíte dříve, než si přejete. Dbejte na to, abychom měli k dispozici Vaše aktuální údaje včetně kontaktního telefonu a emailu. Tyto informace nám můžete poskytnout nebo aktualizovat i dodatečně.

Poskytuje Sieberz s.r.o. množstevní slevy?

Naše společnost zásobuje pouze přímo spotřebitele a neuplatňuje tak systém žádných slev nebo množstevních rabatů. Ke každé objednávce přikládáme jako pozornost malý dárek a zásilky expedujeme za jedno poštovné ve výši 159,–Kč bez ohledu na to, je-li zásilka rozdělená do více po sobě jdoucích zásilek. V tomto ohledu se jedná o zvýhodnění zákazníků objednávajících větší množství produktů z naší nabídky.

Můžete mi doporučit konkrétní rostliny pro moji zahradu, terasu, balkon, hrob, stěnu domu atd.?

Naši zákazníci se na nás často obracejí s žádostmi o radu a sdělují nám podmínky, za kterých chtějí tu či onu rostlinu pěstovat. Mějte prosím pochopení, že by z naší strany bylo nezodpovědné dávat Vám doporučení k takovému pěstování bez dokonalé znalosti podmínek Vaší zahrady, klimatu, podnebí, kvality půdy, stanoviště a dalších faktorů, které mají na pěstování rostlin a jejich růst rozhodující vliv. Doporučujeme v takovýchto případech našim zákazníkům, aby se obrátili v blízkosti svého bydliště na lokálního zahradníka nebo se porozhlédli po okolí, v jakých podmínkách pěstují sousedé svoje rostliny či dřeviny a jak se jim daří. Můžeme Vám zaslat po emailu podrobný návod na pěstování rostliny, o kterou máte zájem. Zvažte po jeho přečtení však sami, zda uvedené podmínky a charakteristiky odpovídají podmínkám, v jakých se rostlinu chystáte pěstovat.

Co je součástí zásilky od Sieberz s.r.o.?

Každá zásilka společnosti Sieberz s.r.o. obsahuje pochopitelně objednané zboží, fakturu, na které jsou vypsány všechny objednané položky a celková cena včetně daně. Kromě toho přikládáme ke každé objednávce několikastránkové barevné Pokyny k výsadbě a ošetřování, které obsahují informace k péči o jednotlivé skupiny rostlin. K některým specifickým produktům /např. houby/ přikládáme kromě toho ještě samostatnou vlastní informaci o pěstování.